Mire jó a reklámajándék?
A marketing egy igen tág fogalom, hiszen rendkívül összetett definícióról beszélhetünk. A szakemberek is azt mondják, hogy jól át kell gondolni, amikor valaki marketingstratégiát választ. Ugyanis a célkitűzés és a megvalósítás nem állhat egymással ellentétben. A reklámajándék például növelheti a bevételt és javíthatja a céges kapcsolatokat, ráadásul több ügyfelet hozhat, mint bármilyen más reklámozási forma. Ha céges logóval ellátott terméket szeretne kibocsájtani vagy azzal lepné meg a vásárlókat, akkor jól gondolja át, hogy mit választ!
Először is célszerű magát a megcélozni kívánt „közönséget” megválasztani. Például időseket, fiatalokat, esetleg gyermekeket szeretne megnyerni a termékeivel? Vagy inkább nőket, esetleg férfiakat? A reklámajándék lehet vicces és hasznos egyaránt. Például egy öngyújtó azoknak is jól jöhet a szorult helyzetekben, akik egyáltalán nem dohányoznak. De egy vicces bögre, amelyiknek a színe a hőmérséklet hatására megváltozik, feldobhatja a mindennapokat. A tollal sem lőhet mellé egyáltalán.